9 תשובות
סבבה לגמרי, אני אחרי שנה וחצי במסה מ58 קילו לסביבות 90 קילו
לפני חודשיים עברתי לחיטוב ועכשיו קרוב ל80(שונא תחרא הזה וזה מדכא תחיים)
******אבל בכל מקרה מה שאני בא להגיד שהחזה עוף והאורז עזרו לי גם במסה וגם בחיטוב ומעבירים את זה מצויין.

מה שעשיתי זה בעקרון ככה
מסה: המון אורז, וחזה עוף-שניים
חיטוב: הרבה פחות אורז, והרבה יותר עוף
שואל השאלה:
ומה אפשר לשלב עם עוף?ולא אורז?
ואתה מתכוון לעוף שוק?ולא חזה עוף
אנונימית
כל מיני קטניות אפשר לשלב.. פסטה, ספגטי, פתיתים וכ'ו כי בכל זאת צריך פחמימה לאנרגיה מהירה
את יכולה גם סלט לשובע

והתכוונתי לחזה עוף למרות שזה לא כזה משנה לפעמים יוצא שאני לוקח בתחילת השבוע שוקי עוף משישי-שבת
אם את צריכה עוד עזרה תשאלי כדי שלא תעשי דברים מיותרים בעניין הזה
שואל השאלה:
ושאלה קצת מוזרה אבל בחיטוב בעיקרון אוכלים שלוש ארוחות משביעות(חלבונים וכאלה) והמון מים וזהו יש לי את זה מבחינת תזונה?
אם אני משלבת עם זה רק הליכות לבנתיים ולא תרגילים זה יתן משהו?
חשבתי להירשם לחדר כושר אבל אני לא מבינה בזה כלום לבד ולא סומכת על מאמן אישי שיהיה לצידי לכל חפירה של תרגיל וטכניקות
אנונימית
כן אני מבין אותך על מה שאמרת בסוף והכל אבל רגע נראלי אני אכתוב הרבה
1) לגבי מה ששאלת בהתחלה, בעקרון..זה יעבוד לרוב האנשים כי ה"שלוש ארוחות והרבה מים" יביאו למצב שהם אוכלים מסודר ולא יותר מדי וגם מונעים מעצמם לאכול שטויות בזכות המים שנותנים תחושות שובע ו"התמלאות" של הבטן..

למרות שאני תמיד אומר שהדרך הכי טובה לרדת במשקל זה להקפיד על מאזן קלורי שלילי כל יום, בכל זאת אם עובד לך לאכול שלוש ארוחות *רגילות, מזינות ומשביעות* ועובד לך לשתות המון מים, אז סבבה לגמרי..
((טיפ קטן ממני: בארוחות תאכלי *קודם כל* את הירקות כי הסיבים התזונתיים בתוך משביעים קצת, ותנסי להכניס חלבונים כי זה האב המזון הכי משביע שיש.))

אבל אם את שמה לב שאת נתקעת כבר שבועיים שלוש במשקל(עם ממוצע שבועי) למרות שאת שומרת על כל זה, עדיף כבר ללכת על הדרך הכי בטוחה שעובדת שאמרתי- מאזן קלורי שלילי.

בכל מקרה גם אם מאה אחוז תרדי במשקל, התוצאות הויזואליות "מול המראה" שתראי הראשונות יבואו אחרי חודש/חודשיים.

-------------------------------

2)לגבי הדבר השני ששאלת, כן זה יעשה משהו, הגוף שלנו שורף קלוריות/אנרגיה על מלא דברים כמו הליכות ואימונים ובין היתר אפילו על דברים קטנים כמו נשימה, עיכול וגם צחוק.
ככה שגם אין הבדל כזה גדול בשריפת הקלוריות בין אם את תעשי הליכות רציניות ואימונים,
הקטע הוא שבחיטוב אם רוצים לשמור על מסת השריר אז עדיף ללכת על אימוני כוח

-----------------------------

3) להירשם לחדר כושר את יכולה מהר זה לא ביג דיל, את הולכת לאחד מהמאמנים ומבקשת תכנית אימונים, לרוב זה עולה מאה שקל ותגידי להם מה המטרות שלך ככה שיתאימו בשבילך תכנית אימונים להעדפות שלך מבחינה של על מה את רוצה יותר להתמקד ולעבוד
ואז הם מראים לך ומסבירים לך על כל תרגיל וזהו הם לא יהיו צמודים אלייך כל יום, המאמנים בחדכ הם פשוט עושים משמרות ומסתובבים וקובעים אימונים אישיים למי שרוצה,
אבל כל שאלה שיש לך את יכולה פשוט לשאול אותם כי תאמיני לי שהם מחכים שיבקשו מהם עזרה או שאלה.
הולישיט כמה כתבתי
שואל השאלה:
הולישיט תודה רבה רבה רבה רבה זה הכי הרבה השקעה שעשו לי בחיים על משהו
אנונימית