6 תשובות
נראה לי שהם נחמדים בגדול
שואל השאלה:
ראיתי שיש להם 0 סוכר ו6 כולסטרול למנה
שואל השאלה:
אם אני זוכר נכון
כן אז אמור להיות מעולה בכללי תנסה להימנע מאלה עם הסוכר אם אתה רוצה לשמור על הבריאות שלך ומוזמן להתייעץ איתי תמיד
שואל השאלה:
קניתי iso alfa מה אתה חושב עליהם
הייתי משתמש בשל dymaitze,בטעם וניל עוגיות והיה לי אחד בטעם עוגת שוקולד זה נקרא,בעקרון אני ממליץ לך להימנע מרוב המותגים הישראלים בגלל שהם מפוצצים בסוכר ולא בריאים בכלל