4 תשובות
כן.
בייחוד לסעיף אחד בה.
הסעיף שמאפשר התגברות על בגץ ברוב רגיל.
שאר הרפורמה זה דבר שאפשר לחיות איתו.
פסקת התגברות ברוב רגיל אומר שבתכלס לבית המשפט אין משמעות בפיקוח על הממשלה-כנסת.
בייחוד לסעיף אחד בה.
הסעיף שמאפשר התגברות על בגץ ברוב רגיל.
שאר הרפורמה זה דבר שאפשר לחיות איתו.
פסקת התגברות ברוב רגיל אומר שבתכלס לבית המשפט אין משמעות בפיקוח על הממשלה-כנסת.
כן.
אבל השמאל לא היה מעביר כזה דבר.
אבל השמאל לא היה מעביר כזה דבר.
ברור. אין קשר לימין או שמאל במלחמה הזו- יש רק את ביבי הדיקטטור
באותו הנושא: