13 תשובות
יכול להיות
אנונימי
למזלך עושה רושם שכן
שואל השאלה:
לא הבנתי את המשפט^
אנונימית
מצטער תיקון אוטומטי

נראה שלא תקבלי לוחמה
שואל השאלה:
באסה של החיים
אנונימית
^מאמין שזה לטובתך
את יכולה כל עוד תחפרי למיטב.
שואל השאלה:
עבד לך?
אנונימית
אני לא בכיוון הזה
לצבא אין אינטרס לפסול מישהי בכל כך קלות מלוחמה זה כנראה יוריד לך בכל התפקידים של התאמה לקצונה אבל לא נראה לי מעבר
אנונימית
תתקשרי תבקשי מיון לוחמה..
כל עוד יש לך פרופיל את יכולה
תפעילי לחץ הכל עובד
^או שבמקרה היותר טוב יתנו לך פטור:)
שואל השאלה:
מיטב לא שמים על אף אחד אני פשוט לא אתייצב ביום גיוס יכניסו אותי לכלא כמה ימים ואז יתנו לי לוחמה
אנונימית
באותו הנושא: