14 תשובות
כמעט בלתי אפשרי
לא מתמודדים לבד
בלתי אפשרי לצאת מזה לבד
מנסיון אפשר להדחיק לתקופה אבל אם אין לך את הכלים להתמודד לא תצליח
אנונימית
תחשוב על זה שזה פסיכולוגי, וזה בראש שלך ואתה זה שמחליט על עצמך מי אתה ומה אתה מרגיש (;
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אין לי אף אחד? ולא רוצה לדבר עם אף אחד? כי לא אוהב להראות חולשה
אנונימי
היי, יש לי דיכאון וחרדה (בעבר היה לי חרדה חברתית חריפה ומאובחנת)
את האמת שהדרך העיקרית שהתמודדתי איתה זה בעזרת שיחות עם אנשים שאני מתחבר אליהם, לשתף כבר מקל ב-40%, אז תשתף, זה עושה הרבה - תאמין לי. יש סיבה שפסיכולוג זה מקצוע כל כך רווחי, אבל אפשר גם עם המשפחה והחברים :)
תתקשר לעמותת ערן זה קו טלפון אנונימי שאפשר לפרוק שם ולדבר עם מישהו לי זה עזר כי גם לי לא היה עם מי לדבר זה המספר 1201
מנסה כבר שנים ואין שום דרך תאמין לי
אני אישית בחרתי להתמודד עם זה לבד
וסבלתי מאוד במשך תקופה
זה עבר ואז חזר באיזשהו שלב, כי לא באמת פתרתי את הבעיה, לא היו לי כלים
התחלתי ללכת לפסיכולוגית וזה שינה לי את החיים לגמרי, זה שווה את זה
אני באמת מתחרטת שסתם סבלתי במשך שנים ולא ביקשתי עזרה, זה לא בושה
אבל אם את בכל זאת מתעקשת להתמודד לבד, לי אישית מאוד עזר ספורט זה הציל אותי, גם מוזיקה ממש הצילה אותי
תמצאי דברים שאת אוהבת, שעושים לך טוב.. זה גורם לרע להראות פחות רע
מניסיון אבל, זה לא עובר כי גם אם תגרמי לזה לעבור זה כנראה הדחקה ובאיזשהו שלב זה יחזור כשאת לא רוצה שזה יחזור, וחבל
עדיף לטפל בזה ולפתור את שורש הבעיה, מגיע לך להיות שלווה ושמחה
שואל השאלה:
אין כדור שיכול לעזור לישון ולהירגע לפחות? אני בנאדם שבמקרים כאלה מעדיף לסבול לבד מבלי לדבר עם מישהו
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה זה לא בשליטך ההרגשה הרעה הזאת
אנונימי
כדאי לך ללכת לפסיכולוג לבדוק את זה שיביא כדורים לחרדה
אנונימי
שואל השאלה:
לי אישית זה מקשה עליי להתרכז זה מנתק אותי מכל דבר ומתמקד רק בהרגשה הרעה שלי שזה לא בשליטה
אנונימי
שואל השאלה:
הכי עצוב שאין לי משפחה שתקשיב לי או תתמוך בי
אנונימי