9 תשובות
אני לא אתפלא אם כן
כן
מה נראה לך
יכול להיות כי גם אם היה שחקנית אחרת היא הייתה לובשת פאה
אמאלה מה זה החרא הזה
אניי בוכה
זה כמו לעשות סרט על שלגייה בלי תפוח
זה כמו לעשות סרט על שלגייה בלי תפוח
שואל השאלה:
^^^כן אבל אמרו שהיא לא תשים פאה בשביל לתמוך בילדים חולים או משהו כזה דיי בא לי לבכות
^^^כן אבל אמרו שהיא לא תשים פאה בשביל לתמוך בילדים חולים או משהו כזה דיי בא לי לבכות
אנונימי
זה לא אמיתי אחרת זה סתם מפגר
בואי נתערב וניפגש פה עוד כמה שנים שהסרט יצא
בואי נתערב וניפגש פה עוד כמה שנים שהסרט יצא
זאת לא אשתו של וויל סמית? מה
די כבר מה הם עושים
די כבר מה הם עושים
אנונימית
באותו הנושא: