30 תשובות
זו דעה אישית שכל אדם יכול לשמור לעצמו על אדם אחר בין אם היא בת או בן אני יכול לשמור את הדעות לעצמי ... יש כאלה שהם באמת כזה... מה נעשה
שואל השאלה:
זה רע בטירוף מה
בחיים שלי לא אמרתי על מישהו איכס איזה מכוער הוא
זה רע בטירוף מה
בחיים שלי לא אמרתי על מישהו איכס איזה מכוער הוא
אנונימית
בחיים לא
לא אני דווקא מוצאת באחרים יופי
לא.
גם אם עולה בי מחשבה (מה שלרוב לא קורה) על מישהי שהיא מכוערת, אני תמיד אזכיר לעצמי שיופי הוא בעיניי המתבונן, ושזבל של אדם אחד הוא אוצר של אדם אחר, ולכן, תמיד יהיה את מי שיגיד שהיא הכי יפה בעולם, ובמקרה הזה אין לי זכות לשפוט מישהי על דבר כזה אם זה לא דבר שמוסכם אוניברסלית (וגם אם זה היה דבר שמוסכם על ידי כולם, עדיין סביר להניח שלא הייתי עושה את זה מהסיבה הפשוטה שזה פשוט מגעיל...)
גם אם עולה בי מחשבה (מה שלרוב לא קורה) על מישהי שהיא מכוערת, אני תמיד אזכיר לעצמי שיופי הוא בעיניי המתבונן, ושזבל של אדם אחד הוא אוצר של אדם אחר, ולכן, תמיד יהיה את מי שיגיד שהיא הכי יפה בעולם, ובמקרה הזה אין לי זכות לשפוט מישהי על דבר כזה אם זה לא דבר שמוסכם אוניברסלית (וגם אם זה היה דבר שמוסכם על ידי כולם, עדיין סביר להניח שלא הייתי עושה את זה מהסיבה הפשוטה שזה פשוט מגעיל...)
שואל השאלה:
זה קרה לך גם?
זה קרה לך גם?
אנונימית
^^^
אבל באמת שלא אמרתי לה כלום. זה נטו המחשבות שלי עם עצמי שאני לא שולט בהם. יש לי שליטה על מה להוציא מהפה, פחות על אילו מחשבות שבאות לי באופן תת מודעי - לחשוב אותם. אני משתדל לבלום את עצמי איפה שאני כן מסוגל. וגם בלי קשר ללבלום - לא באמת הייתי מסוגל להגיד לה בפנים שהיא מכוערת. זו רק המחשבה שלי והיא לא פוגעת באף אחת/ד כל עוד אני לא משתף אותם עם אף אדם.
אבל באמת שלא אמרתי לה כלום. זה נטו המחשבות שלי עם עצמי שאני לא שולט בהם. יש לי שליטה על מה להוציא מהפה, פחות על אילו מחשבות שבאות לי באופן תת מודעי - לחשוב אותם. אני משתדל לבלום את עצמי איפה שאני כן מסוגל. וגם בלי קשר ללבלום - לא באמת הייתי מסוגל להגיד לה בפנים שהיא מכוערת. זו רק המחשבה שלי והיא לא פוגעת באף אחת/ד כל עוד אני לא משתף אותם עם אף אדם.
ברור שזה עולה לאנשים בראש
לכולם
זה נורמאלי סליחה.. ולא אומרים כלום לאותה אישה או גם גבר פשוט ממשיכים בחיים
לכולם
זה נורמאלי סליחה.. ולא אומרים כלום לאותה אישה או גם גבר פשוט ממשיכים בחיים
חשבתי בראש כאילו וואי איזה באסה לה היא באמת מכוערת בטח קשה לה למצוא בן זוג תעשו לי מינוסים סליחה אם מישהי נעלבת אבל יוצא לכולם לפחות לכל בן לחשוב ככה
למרות שאני לא יתייחס אל מישהו שונה בגלל זה גם לא לטובה
כן בגלל האופי
זה קרה לי רק פעם אחת בחיים. אבל זה היה גם בגלל שהאישיות שלה הייתה נוראית.
אנונימי
לא שזכור לי, אני לא כזה שם דגש על מכוערות (כאילו, אני רואה מכוערת וזהו. אם אני רואה יפה מאוד אני אגיד לעצמי איזו יפה היא).
זה יותר קורה כשאני רואה אדם ממש שמן, ואז אומר לעצמי בראש: "וואו, הוא ממש שמן" ואז חוזר לעיסוקי
זה יותר קורה כשאני רואה אדם ממש שמן, ואז אומר לעצמי בראש: "וואו, הוא ממש שמן" ואז חוזר לעיסוקי
ברור
אנונימית
ברור שכן, אני פשוט לא הערתי לה או עשיתי משהו עם זה מן הסתם(אולי אם יש חבר לידי אז הייתי מדבר איתו קצת על זה, אבל שהיא לא תשמע)
אני הסתכלתי על בנים וזה מה שחשבתי לעצמי אבל לא אמרתי כי יש לי טאקט
מן הסתם
אנחנו מרגישים גועל כלפי אנשים מאוד מכוערים בשביל לא להתרבות איתם, זה ביולוגי.
ברירה של בני זוג מעלה את הסיכויים של הצאצאים לשרוד.
מראה מכוער יכול להעיד על גנים רעים או על מחלות (אקנה,תסמונת דאון, אי סימטריה ועוד...)
ברירה של בני זוג מעלה את הסיכויים של הצאצאים לשרוד.
מראה מכוער יכול להעיד על גנים רעים או על מחלות (אקנה,תסמונת דאון, אי סימטריה ועוד...)
לא
אין דבר כזה "מכוער" אנחנו פשוט חיים בעולם שיפוטי
אין דבר כזה "מכוער" אנחנו פשוט חיים בעולם שיפוטי
לא במילים האלה, אבל כן יצא לי להסתכל על מישהי פחות יפה ולהגיד לעצמי "וואלה זאת כנראה סבלה בחיים בגלל המראה שלה"
וואלה כן היום יצא לי
המורה שלי כמעט דרסה אותי וזה מה שאמרתי לעצמי
כן פעם אחת ראיתי שמנה וזה כל כך עצבן אותי שפשוט התחלתי להשתגע עליה ועוד פעם אחת שעוד מעט הקאתי
אנונימי
האמת קרה לי שראיתי מישהי ברחוב ואמרתי לעצמי "וואי איזה יפה היא"
מה רע בטירוף
אין אחד שלא עשה את זה
אין אחד שלא עשה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אותי אישית אנשים עם תסמונת ועל הרצף זה מאוד מושך אז חאלס להכליל.
אותי אישית אנשים עם תסמונת ועל הרצף זה מאוד מושך אז חאלס להכליל.
אנונימית
ברור אבל בלב
אנונימי
כן זה קרה וכן זה בסדר להרגיש ככה, כל עוד לא מראים את זה כלפי חוץ
אני אף פעם לא השתמשתי במילה איכס דרך אגב
אני אף פעם לא השתמשתי במילה איכס דרך אגב
הנדסה גנטית זה לא השאלה זה ברור כולם חושבים ככה וזה לא שלילי בשום דרך אז אין למה לשאול וזאת ששאלה את השאלה בואי אין לך סיבה לשקר את לא נמשכת לאנשים עם תסמונת דאון ואם כן אז זה פטיש וזה לא נחשב
באותו הנושא: