5 תשובות
כנראה
הרוב חוזרים בכלל ב3.9 כי לא כולם לומדים ביום שישי
אנונימית
גם ככה התיכונים ורוב החטיבות מתחילים ב3.9
וגם אם יפה בן דוד תרצה לעשות שביתה לא אומר שזה באמת יקרה.
וגם אם יפה בן דוד תרצה לעשות שביתה לא אומר שזה באמת יקרה.
לא נראלי שיהיה
אנונימית
אי אפשר לדעת כרגע זה משתנה מרגע לרגע צריך לעקוב מדי פעם
אנונימי
באותו הנושא: