7 תשובות
לא..
כן
בנות אבל לא גברים רק זה מה שחסר לי
בנות אבל לא גברים רק זה מה שחסר לי
כן. ולא מומלץ. כולם פה פדופילים. גם אני
אנונימי
רק עם אחד כי מסתבר שאנחנו באותו בית ספר
לא
לא וגם לא מומלץ
כן, יצא לי להיפגש פעם אחת בכוונה ופעם אחת במקרה
מה שכן, לא מומלץ, סכנות ברשת ואי אפשר באמת להיות בטוחים שהצד השני זה מי שהוא טוען שהוא
מסוכן וכו
מה שכן, לא מומלץ, סכנות ברשת ואי אפשר באמת להיות בטוחים שהצד השני זה מי שהוא טוען שהוא
מסוכן וכו
באותו הנושא: