3 תשובות
למדתי באולפנה, היה קוד לבוש וצריך ללכת עם חולצת תלבושת עם שרוול באורך 3/4 אבל בפועל לא אכפו את זה וכן הרבה לבשו חולצות גזורות/קצרות
כשהייתי בבית ספר דתי המורות היו מעירות לי אם הייתי הולכת עם חולצה יותר קצרה מהמרפק
אצלי כן. אני לומדת בבית ספר דתי לבנות בלבד ומותר לנו ללבוש חולצות קצרות, לא חייב עד המרפק
באותו הנושא: