9 תשובות
שהוא ביישן
שהוא עם ביטחון עצמי נמוך
מתבודד
או אוהב את השקט שלו
או אוהב את השקט שלו
אני
וזה בסדר כל עוד הוא כן קצת נפגש לפעמים
וזה בסדר כל עוד הוא כן קצת נפגש לפעמים
שואל השאלה:
^לא לפעמים ... בכלל לא
^לא לפעמים ... בכלל לא
אנונימית
אז זה קריפי ושילך לטיפול אומנותי באומנות, זה עזר לי
שואל השאלה:
^קריפי ?
^קריפי ?
אנונימית
שואל השאלה:
^הבן אדם חברותי וזה אבל פשוט לא נפגש עם אנשים
^הבן אדם חברותי וזה אבל פשוט לא נפגש עם אנשים
אנונימית
כן
כי בן אדם הוא יצור חברותי
כי בן אדם הוא יצור חברותי
באותו הנושא: