4 תשובות
חד משמעית, יש אנשים בעולם עם ככ הרבה רוע שאיך בכלל זה אפשרי להיות עד כדי כך רע..
תבין כמה אתה קטן בעולם הזה ולאנשים ליטרילי לא אכפת ממך
כי בני אדם הם זבל
אנונימית
שואל השאלה:
sm:)ing ^ באישיות שלי אני אחד כזה שמחייך הרבה וטוב לאחרים גם שהם יוצאים עליי אני עדין מכבד אותם אבל שהם רואים שאת נחמדה וחלשה ולא יכולה להחזיר להם באותה מידה הם מנצלים את זה לטובתם
אנונימי