התחברות הרשמה

התופרת קיצרה לי את המדים יותר מידי

המדים שנתנו לי היו ענקייםם עליי, גם החולצה גם המכנס. לקחתי אותם לתופרת והמכנס מושלם עכשיו אבל החולצה קצרה מידי וכל הזמן יוצאת לי מהמכנס.

יש איזה דרך איכשהו לתקן את זה?
20 באוגוסט 2023, 07:38
תפירהמדיםחולצותהצרהחיילים    
תשובה אחת
תגידי לה את זה שתתקן לך זה עבודה שלה וחוץ מזה זה טעות שלב
נ
נאיבית קטנה
באותו הנושא:
אתם רושמים "יותר מידי" או "יותר מדי" ?
כותבים יותר מידי או יותר מדי?
איך כותבים, יותר מידי או יותר מדי?
אם התופרת קיצרה לי את המדים יותר מדי ברגליים יש דרך לתקן את זה או שהלכו המדים? (מדי בנים)
יותר מידי או יותר מדי?
יותר מדי או יותר מידי?
אם המדים גדולים עליי אפשר לקחת אותם לתופרת או שאסור?
הייתי אצל התופרת והיא קיצרה לי את המכנס יותר מידי אני יכולה להביא לה שתאריך לי קצת? זה יראה טוב?
נכון כשמצרים את המדים אז חלק שמים אצל התופרת גומיות, אתם יכולים לשלוח לי תמונה של מדים מוצרים עם גומיות שהתופרת שמה?
יותר מדי או יותר מידי?
יותר מדי או יותר מידי?