6 תשובות
שואל השאלה:
וואו תודה רבה!!
אני יכולה לשאול אותך בפרטי?
וואו תודה רבה!!
אני יכולה לשאול אותך בפרטי?
בטח שולחת לך הודעה :)
אנונימית
נסי להתחבר למי שיהיה איתך בשיחה, זה עושה את זה יותר קל. לזרום עם זה, להציג רעיונות, להיות קשוב לאחרים. בכללי אם את פשוט מתנהגת נורמלי תקבלי בכל החברתיים ציונים טובים. בנוגע להדרכה, זה בעיקר הבנת הנקרא ואולי קצת נקודות לרשום לך
עשיתי לפני שנה אז מקווה שאני אזכור הכל..
זה לא מלחיץ, זה בנות שאת לא מכירה ורואה פעם ראשונה וכנראה אחרונה בחיים שלך, אז אין צורך להילחץ או להתבייש כולכן באותה סירה.
בעיקרון אני זוכרת שאמרו לנו למצוא דברים כמה שיותר דברים משותפים בעדיפות לדברים לא כל כך מובנים מאליו. תהיו יצירתיות תנסו לחשוב על דברים כמו נגיד כולנו היינו בחו"ל בחודש האחרון דברים כאלה ולא נגיד לכולנו יש שיער חום, מקווה שהבנת.
טיפים להדרכה - יביאו לך נושא שתצטרכי להעביר עליו הדרכה של כמה דקות.
בתוך המצגת יש דברים שאומרים לך להגיד סוג של הוראות כאלה, את לא צריכה להמציא משהו אבל כן תראי כאילו את ממש מבינה את הנושא, אל תקראי ממש את מה שכתוב במצגת, תעשי את זה במילים שלך בסגנון שלך. תצטרכי להעביר פעילות, לי היה נכון לא נכון לגבי הנושא שקיבלתי אז תעשי את זה מעניין, תדברי בקול, תשתמשי בידיים, אל תמהרי ואל תתקעי על כל שקופית ותחפרי להן, תעשי את זה קצר ולעניין והכי חשוב תדברי בביטחון, תשתתפי בפעילויות של שאר הבנות ותראי עניין, תשאלי בסוף המצגת אם יש למישהי שאלות ותגידי תודה על ההקשבה וזהו בעיקרון, אין ממה להילחץ תבואי עם ביטחון ובראש פתוח.
אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות
זה לא מלחיץ, זה בנות שאת לא מכירה ורואה פעם ראשונה וכנראה אחרונה בחיים שלך, אז אין צורך להילחץ או להתבייש כולכן באותה סירה.
בעיקרון אני זוכרת שאמרו לנו למצוא דברים כמה שיותר דברים משותפים בעדיפות לדברים לא כל כך מובנים מאליו. תהיו יצירתיות תנסו לחשוב על דברים כמו נגיד כולנו היינו בחו"ל בחודש האחרון דברים כאלה ולא נגיד לכולנו יש שיער חום, מקווה שהבנת.
טיפים להדרכה - יביאו לך נושא שתצטרכי להעביר עליו הדרכה של כמה דקות.
בתוך המצגת יש דברים שאומרים לך להגיד סוג של הוראות כאלה, את לא צריכה להמציא משהו אבל כן תראי כאילו את ממש מבינה את הנושא, אל תקראי ממש את מה שכתוב במצגת, תעשי את זה במילים שלך בסגנון שלך. תצטרכי להעביר פעילות, לי היה נכון לא נכון לגבי הנושא שקיבלתי אז תעשי את זה מעניין, תדברי בקול, תשתמשי בידיים, אל תמהרי ואל תתקעי על כל שקופית ותחפרי להן, תעשי את זה קצר ולעניין והכי חשוב תדברי בביטחון, תשתתפי בפעילויות של שאר הבנות ותראי עניין, תשאלי בסוף המצגת אם יש למישהי שאלות ותגידי תודה על ההקשבה וזהו בעיקרון, אין ממה להילחץ תבואי עם ביטחון ובראש פתוח.
אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא ממש עוזר אבל תודה בכל זאת
זה לא ממש עוזר אבל תודה בכל זאת
קודם יהיו לך כל מני מבחנים קלילים במחשב, ואז תהיהי בקבוצה, תתנהגי טבעי, תשתתפי. אל תדברי יותר מדי. כשאין לך מה להגיד אז את יכולה להמציא שטויות( לגבי המצגת) העיקר לדבר בביטחון. בהצלחה)
באותו הנושא: