9 תשובות
אין זמן לנשום.
תוותר על לעבוד בשנה הזו
אני גם עולה ליא, אני חושבת שלא יעמיס עליך מקסימום לא תעבוד ותחכה לחופש הגדול. יש לי עוד כמה טיפים להגיד לך אז אם תרצה אוכל להגיד לך בפרטי :)
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
תןדה לכולם!!

מי שאמר אמר מנסיון?
אנונימי
כן. גם אני 5,5
שואל השאלה:
^^ מה את עוד מרחיבה?
אנונימי
היסטוריה ומחשבים
יש גאונים על רמה ב5 5 והם נמצאים בכלום שיעורים ומבינים הכל ומבחנים מפגיזים, זה תלוי בן אדם. אתה יודע הכי טוב על עצמך