9 תשובות
תבוא אחת אחרת, אל תדאג
יש עוד הרבה דגים בים, תנסה מישהי אחרת.
אנונימי
בוכים טיפה
ועם הזמן תבוא חדשה
להבין שאם היא לא אוהבת אותך באותה מידה אומר שהיא לא האחת שלך ותפגוש מישהי שתאהב אותך ובאמת תהיה האחת שלך. קח את הזמן, נסה להעסיק את עצמך בדברים אחרים ותחשוב על הדברים השליליים שבה כדי לחשוב למה היא לא צריכה להיות שלך. אם תעסיק את עצמך בדברים אחרים פחות תחשוב עליה
חיים הקראש שלי דחה אותי פעמיים
אין סיבה לבכות
אנונימית
לך למכון
ואז היה לו את החוצפה בכלל להציע לי שוב
מנהסתם אמרתי לו לא
אנונימית
^^^
אנונימית יש לו סיבה לבכות אל תזלזלי ברגשות שלו. הוא אוהב אותה אז הגיוני, לכל אחד יש את הזמן שלו
אני רק אומרת שלא צריך לבכות מזה
יש יותר מידי דגים בים אם תשאלו אותי
אבל לבכות זה משחרר אז זה גם רעיון טוב
אנונימית