10 תשובות
שואל השאלה:
n.d.a
ניסיתי לישון כבר די הרבה זמן, מ4 או אפילו לפני אם אני לא טועה
n.d.a
ניסיתי לישון כבר די הרבה זמן, מ4 או אפילו לפני אם אני לא טועה
אנונימית
כן גם אני ערה בגלל זה
אז אולי תלכי להתקלח עכשיו ותכיני לך ארוחת בוקר כמו שslowhand אמרה
מה שכן, תביאי קפה כדי שבשיעורים חשובים את לא תתרסקי
ואם יש לך ספרות/של"ח תשני בכיף
אז אולי תלכי להתקלח עכשיו ותכיני לך ארוחת בוקר כמו שslowhand אמרה
מה שכן, תביאי קפה כדי שבשיעורים חשובים את לא תתרסקי
ואם יש לך ספרות/של"ח תשני בכיף
שואל השאלה:
חחח אני לא כזה מתה על קפה, רעיון אחר אולי?
חחח אני לא כזה מתה על קפה, רעיון אחר אולי?
אנונימית
שוקו? פטל?
אולי אם את אוהבת קולה אז תקני פחית או בקבוק קטן? יש בזה קפאין אחרי הכל אז אולי זה יעזור קצת
שואל השאלה:
האמת שאני לא סובלת קולה, זה מתוק מדי בשבילי... יש עוד משקאות עם קפאין
האמת שאני לא סובלת קולה, זה מתוק מדי בשבילי... יש עוד משקאות עם קפאין
אנונימית
בתה יש
אקסל מונסטר בלו רד בול
אקסל מונסטר בלו רד בול
שואל השאלה:
אוקיי, תודה!
אוקיי, תודה!
אנונימית
תישארי ערה
תכיני ארוחת בוקר מפנקת כזו
תכיני ארוחת בוקר מפנקת כזו
לעזוב את הטלפון
ואז פשוט תשכבי ותבהי בתקרה, אולי תרשמי
ומקסימום תשלימי שעות שינה בשיעור לא חשוב
ואז פשוט תשכבי ותבהי בתקרה, אולי תרשמי
ומקסימום תשלימי שעות שינה בשיעור לא חשוב
באותו הנושא: