8 תשובות
כי גדלנו כבר
יש להם פלאפון, זה מספיק להם.
לדור של היום אין ילדות, אז תהנה לפחות שאתה חווית
אנונימית
ומה אני אגיד? בתור ילידת 1998?
אני שמחה שהייתה לי ילדות שכללה בני אדם ולא רק מסכים ולייף האקס.
שואל השאלה:
^^^^ממש אין אתזה כבר היום.
וואי הייתה לנו ילדות ממש יפה
אנונימי
שואל השאלה:
" כי גדלנו כבר" מה הקשר?! יש אחרינו עוד דור שבגיל שלנו חחח
אנונימי
אבל כן יש הרבה מהדברים האלה
בייבלייד כן קיים ויחזור בדור חדש (למרות שהאסברו הרסו הרבה מאוד מבייבלייד)
יש קלפי פוקימון יש באקוגן ויש פלפון עם מים ויש hot wheels למרות שלא נגעתי בכלום חוץ מסופרגול זבלונים בייבלייד והוט ווילס כילד.
אני מסכים שחסר להם הרבה דברים אבל גם יש להם הרבה דברים חדשים שלא כוללים טלפון
שואל השאלה:
^בקושי יש, וגם יש להרבה פחות ילדים
אנונימי
ואוו
גומילום יש לי עדיין גם ראש דשא
כל השאר אין,,, אוף זה עצוב
היינו דור כל כך איכותי