6 תשובות
לא ממש
כן
עדיין קצת ביישנית (:
וואו כן!!! קלעת בול אחות
שואל השאלה:
יואו אני בהלםם
אני גם עדיין קצת ביישנית לפעמים אבל יותר פתוחה מאז
ואז לא הבנתי שהיא שתלטנית אפילו זה כאילו התמגנטנו אחת לשנייה :')
אנונימית