7 תשובות
אני גם לא רציתי ללכת ואני עדיין בנסיעה כי אין לי כןח אני רוצה להיות לבד אני שונאת חגים ודברים כאלה
פשוט תשבי איתם בשולחן ותספגי את זה
עדיף מלא להיות נוכחת
תלכי תהני זה אווירת חג ואם ממש גרוע לך אז את יכולה להשאר בבית זה לא כזה נורא לדעתי
שואל השאלה:
אימאלה כנלל
אנונימית
שואל השאלה:
אני שונאת חגיםם
אנונימית
זה בגלל הנסיעה,אחותי,חגים לא יודעת להסביר את זה, אין מה ללבוש
צריך להיות עם המשפחה מהצד של אמא שאני גם לא הכי בקטעים האלה של משפחות ויציאות
כי המשפחה שלי גם אוהבת לעצבן אותי
אני לא רוצה ללכת, אני שונאת חגים ובנוסף אין לי בגדים חגיגים, אני חייבת לבןא כי אמא שלי מכריחה אותי אין לי כוח למשפחה המעצבנת שלי
למה צריך לסבול את זה?!??!!!!
אם הייתי יכולה לא הייתי באה אבל זה גם מפדח אז אני אלך וממליצה לך גם לבוא כי מתישהו נצטרך לראות את המשפחה וזה סתם פדיחות.