10 תשובות
לא נכנסים לזוגיות בכיתה ט.
שואל השאלה:
מלא חברים שלי עשו זוגיות בכיתה ח והלך להפ מהמם
אנונימית
לדעתי זה לא הגיל להיכנס לזוגיות, מניסיון
אבל אם כבר תספרי למבוגר את החששות
החששות שלך זה בדיוק הסיבה שלא נכנסחם לזוגיות בגיל הזה.
שואל השאלה:
שוב, חברים שלי עשו והיה להם מדהים
אנונימית
אחלה,
דברי עם חבר שלך על החששות שלך, תקשורת זה החלק הכי חשוב שיש
שואל השאלה:
אמרתי לן והוא אמר שהכל טוב ושאין לחץ ושאפשר שניקח את זה לאט
אנונימית
מעולה, בהצלחה
שואל השאלה:
אין לך טיפים לזוגיות וזה?
אנונימית
בואי לפרטי
אין כל כך טיפים לזוגיות פשוט תהיי איתו תצחקי איתו תצאו מידיי פעם פשוט תעשי מה שאת רוצה איתו ומה שמרגיש לך נכון
באותו הנושא: