2 תשובות
הוא לא בסדר שהוא חיטט לך בטלפון אבל את לא בסדר כי מי לעזאזל יורד על חבר שלו מאחורי הגב
את יורדת על חבר שלך מאחורי הגב, עם חברות (לא משנה מה החומרה של ההודעות) ועוד עושה את זה גם על אנשים אחרים.
השאלה היא מן הסתם אם את יורדת עליהם כי הם פגעו בך או עצבנו אותך ואת משתפת את החברות או שאת סתם נהנית לרדת על אנשים, ואם זה המצב- אני יכולה להבין אותו. זה אומר הרבה על איזה מן אדם את.
בעיקר אם את לא מבינה למה זה לא בסדר.
הןא לא מגזים בכלל.
השאלה היא מן הסתם אם את יורדת עליהם כי הם פגעו בך או עצבנו אותך ואת משתפת את החברות או שאת סתם נהנית לרדת על אנשים, ואם זה המצב- אני יכולה להבין אותו. זה אומר הרבה על איזה מן אדם את.
בעיקר אם את לא מבינה למה זה לא בסדר.
הןא לא מגזים בכלל.
באותו הנושא: