11 תשובות
לא מחיי
כישורים חברתיים זה כמו שריר.. ככל שאת יותר מעורבת בחיי חברה במציאות אז הכישורים שלך משתפרים וכן להיפך
שואל השאלה:
ידעתי אין אני בניוון שרירים הלך עלי מה אני עושה
אנונימית
זה לא ניוון בסך הכל אפשר לחדד אותם שוב כמו לחדד עיפרון
שואל השאלה:
חשבתי שזה בגלל שאני יותר מידי במציאות המדומיינת הזאת בפלאפון נהיה לי מסובך התקשורת הרגילה שפעם הייתי מדברת כולם מי חשב שזה יעלם
אנונימית
גם הגיוני
שואל השאלה:
אבל אני נכנסת עכשיו לעבודה משרדית עם שכר גבוה בישוב שלי אין שם סביבה חברתית מנ אני יכולה לעשות?
אנונימית
להפגש עם חברה / אמא / אחות לעשות משהו כזה
בזמן הפנוי
אל תלחצי מזה אפשר פעם ב..
שואל השאלה:
אני כל הזמן עם אחיות שלי ואמא שלי זה לא קשור לחברתי אני נפגשץ עם חברות שלי פעם בשבוע שבועיים מאז שסיימתי בית ספר כבר לכל אחת יש עיסוקים אבל ביום יום אין לי חברה בגילי זה משעמם ואני נהיית פחוצ חברתית בגלל זה
אנונימית