התחברות הרשמה

הציפ בחוגר קשור לנסיעות בתחבצ?

הוצאתי חוגר חדש ואין בו ציפ אני עדיין אוכל לשלם עם החוגר בתחבצ?
21 בספטמבר 2023, 06:21
חייליםתחבורה ציבוריתנסיעהרכבת    
תשובה אחת
לא, צריך את הצפ על החוגר עם תירצה להיכנס לקריה וכאלה לא תוכל בגלל שאין לך את הציפ שעל החוגר
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
באותו הנושא:
לדעתכם זוגיות יכולה להחזיק אם הם גרים במרחק של שעה נסיעה (בתחבצ) אחד מהשני?
למה לעזאזל חיילים לא יכולים להשתמש בחוגר שלהם בתחבץ על אזרחי? מה זה הבולשיט הזה?
הייתם פוסלים מישהו שגר שעתיים נסיעה בתחבץ ממכם?
תנו לי משפטים למה נסיעות בתחבצ הם לא כאלו גרועות?
יש נסיעות חינם בתחבצ בבחירות? 17.9
חיילים, מותר היום להשתמש בחוגר בתחבצ ללא מדים?
מאיזה גיל יש חובת תשלום על נסיעות בתחבץ?
אפשר עדיין לשלם עם החוגר בתחבצ?
אני יכולה עכשיו לנסוע בתחבצ עם חוגר?
חיילים החוגר עדיין עובר לכם בתחבץ?
חיילים, כשאתם נוסעים בתחבצ אז אתם משתמשים בחוגר או באפליקציית zuzu?