6 תשובות
שש
שואל השאלה:
אז זה אומר שאם אסע עם אחותי ברכבת אצטרך לשלם רק על הכרטיס שלי? (היא מתחת לשש)
אז זה אומר שאם אסע עם אחותי ברכבת אצטרך לשלם רק על הכרטיס שלי? (היא מתחת לשש)
אנונימי
כן תשלם רק על שלך, מקסימום אתה יכול לשאול את הנהג אם היא צריכה לשלם גם אבל נראה לי שלא
באותו הנושא: