22 תשובות
אין לך למה להחביא את זה כי בסופו של דבר זה ייצור יותר בעיות מאשר לבוא להראות להם שיש לך ושזאת החלטה שלך.
מניחה שאת קנית את הטלפון מכספך האישי? אז אין להם מה לומר בעניין. זאת החלטה שלך. כמובן שהמצווה היא להקשיב להם אבל אם את מרגישה שאת צריכה את הטלפון הזה עדיף לדבר על זה במקום להחביא.
מניחה שאת קנית את הטלפון מכספך האישי? אז אין להם מה לומר בעניין. זאת החלטה שלך. כמובן שהמצווה היא להקשיב להם אבל אם את מרגישה שאת צריכה את הטלפון הזה עדיף לדבר על זה במקום להחביא.
שואל השאלה:
ומה עשית? ^
ומה עשית? ^
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לקח לי פעם טלפון והוא לא יבין כלום^^^
הוא לקח לי פעם טלפון והוא לא יבין כלום^^^
אנונימית
שואל השאלה:
די אני אבודה אין לי כוחות..
די אני אבודה אין לי כוחות..
אנונימית
בתור אחת שאבא שלה גם לקח לה את הטלפון
להחביא אחד אחר לא יפתור שום בעיה.. זה רק דרך רגעית "לצלוח" את הסיטואציה
להחביא אחד אחר לא יפתור שום בעיה.. זה רק דרך רגעית "לצלוח" את הסיטואציה
גם לי קרה לי בהתחלה ככה
הסברתי לו שאני צריך שם צרכים חברה, פיתוח מידע חיובי
וכן זה עזר לי
הסברתי לו שאני צריך שם צרכים חברה, פיתוח מידע חיובי
וכן זה עזר לי
שואל השאלה:
תודה לכם לפחות אני לא לבד
תודה לכם לפחות אני לא לבד
אנונימית
תחביאי את זה
להסביר לו יפה
תנסי להחביא אותו יותר
שואל השאלה:
אבל אני לא אצליח להעיף חסימה אני לא מבינה בזה והוא יחטט לי בטלפון ויגלה עליי הכל במקרה הטוב.. במקרה הרע יקח אותו לתמיד אני מיואשתת ואני בת 16 למה אני צריכה לחיות בכזאת צורה..
אבל אני לא אצליח להעיף חסימה אני לא מבינה בזה והוא יחטט לי בטלפון ויגלה עליי הכל במקרה הטוב.. במקרה הרע יקח אותו לתמיד אני מיואשתת ואני בת 16 למה אני צריכה לחיות בכזאת צורה..
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם הוא הטלפון מהכסף שלי זה לא מענין אותו הוא פשוט יקח אותו אין לי מה לעשות עם זה
גם אם הוא הטלפון מהכסף שלי זה לא מענין אותו הוא פשוט יקח אותו אין לי מה לעשות עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כסף לדברים האלה ואם הוא ידע שיש לי טלפון וישאיר אותו אצלי הוא יבדוק אותו מדי פעם ואם אני אעשה סיסמה הוא פשוט יקח אותו ויפרוץ איכשהו
אין לי כסף לדברים האלה ואם הוא ידע שיש לי טלפון וישאיר אותו אצלי הוא יבדוק אותו מדי פעם ואם אני אעשה סיסמה הוא פשוט יקח אותו ויפרוץ איכשהו
אנונימית
יש לאחים או אחיות שלך הגדולות טלפון?
אם הוא יתפוס אותך תגידי לו שאת צריכה את הטלפון לסיבות טובות מועילות
למה הוא גם לא מסכים לך?
שאלי אותו
אם הוא יתפוס אותך תגידי לו שאת צריכה את הטלפון לסיבות טובות מועילות
למה הוא גם לא מסכים לך?
שאלי אותו
עזבתי תשאלה
אני לא שמתי לב שהם בני 20 פלוס...
תסבירי להם שאת מספיק בוגרת ומוכנה לטלפון
אני לא שמתי לב שהם בני 20 פלוס...
תסבירי להם שאת מספיק בוגרת ומוכנה לטלפון
שואל השאלה:
מיילא אמא שלי היא יודעת עליו והכל טוב אבל אבא שלי ישים עליי תוכנות מעקב ידע כל מה שאני עושה וזה לא עניינם ואני יודעת שאני בוגרת ואני לא נופלת לפדופילים או כל מיני דברים לא טובים אבל הם לא מאמינים לי לכלום
מיילא אמא שלי היא יודעת עליו והכל טוב אבל אבא שלי ישים עליי תוכנות מעקב ידע כל מה שאני עושה וזה לא עניינם ואני יודעת שאני בוגרת ואני לא נופלת לפדופילים או כל מיני דברים לא טובים אבל הם לא מאמינים לי לכלום
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 16
ולאחים שלי יש הם מעל 20
פשוט גם מהבצפר לא מסכימים לי והן רוצים שאני אשאר שם ואני גם לא רוצה יש לי משפחה חרדית הן לא רוצים שאני אחשף לכל זה ואנלא רוצה עם הגנה אני בגיל מספיק בוגר איפ
אני בת 16
ולאחים שלי יש הם מעל 20
פשוט גם מהבצפר לא מסכימים לי והן רוצים שאני אשאר שם ואני גם לא רוצה יש לי משפחה חרדית הן לא רוצים שאני אחשף לכל זה ואנלא רוצה עם הגנה אני בגיל מספיק בוגר איפ
אנונימית
ומה הסיבה שיש לאחים שלך?
שואל השאלה:
הם כבר לא חרדים אבל הוא לא יכול להגיד להם כלום הם בוגרים ואין לו זכות להחליט עליהם
הם כבר לא חרדים אבל הוא לא יכול להגיד להם כלום הם בוגרים ואין לו זכות להחליט עליהם
אנונימית
אבא שלך גילה כבר שיש לך?
שואל השאלה:
הוא חושד כי ראה אצלי מטען וגם ראה תקופסא של הטלפוו
הוא חושד כי ראה אצלי מטען וגם ראה תקופסא של הטלפוו
אנונימית
תגידי לו שהמטען מחברה שלך או משהו
באותו הנושא: