7 תשובות
כפר הנוער בן שמן!!!!!
שואל השאלה:
^^ רוצה לפרט על המקום?
אנונימית
אני לא יודעת ממש מה להגיד אבל תשאלי שאלות אני אענה לך
שואל השאלה:
אממ כאילו
מה הרמה לימודית
איך הצוות
איך האנשים
איל זה עובד עם הפנימייה
וכזב
אנונימית
בויאר טובה זה נכון ואני חושבת שאת כן יכולה לעבור עכשיו, יכולה להמליץ מניסיון אישי על uwc זה פנימיות בחו"ל והלימודים שם הם רק יא-יב ככה שזה בדיוק הזמן
רמה הלימודית ממש גבוהה, הצוות הלימודי רגיש לכל סיטואציה ומלמדים מדהים
גם אחרי צהריים יש "מרכז למידה" שזה כמו מורה פרטי והמורים שם קשורים לבית ספר
הצוות פה מדהים אחד אחד ואפשר לדבר איתם על כל מה שיושב עלייך
האנשים אנשים טובים באמת, כל אחד יכול למצוא פה את האנשים שלו
הפנימייה עצמה מקום מדהים אבל לא מתאים לאנשים שלא יכולים לעמוד בזמנים או יכולים להסתדר בתוך מסגרות
שואל השאלה:
^^ תודה רבהה
אנונימית