14 תשובות
אם זה באמת משנה לך התיק, אני אומר ללכת על פרטי
אני עשיתי בבית חולים, אם יש לך כסף אולי בפרטי
אנונימית
גם בפרטי זה ירשם לך בתיק הרפואי.
שואל השאלה:
חברה שלי עשתה בפרטי ולא רשום לה כלום זה דיסקרטי וגם דיברתי עם המרפאה ואמרו שזה לא נרשם בשום מקום והכל דיסקרטי הבעיה שזה יקר
חברה שלי עשתה בפרטי ולא רשום לה כלום זה דיסקרטי וגם דיברתי עם המרפאה ואמרו שזה לא נרשם בשום מקום והכל דיסקרטי הבעיה שזה יקר
אנונימית
אין דבר כזה, גם בפרטי הם אמורים להכניס את זה לתיק האישי שלך.
זה לא עובד ככה.
מה גם כדאי מאוד שיהיה רשום כל הליך רפואי שעברת.
תחשבי שעוד איזה 10 15 שנים פתאום תצטרכי ניתוח דחוף ברחם או משהו כזה ולא יהיה רשום שעברת הפלה וזה יהיה קריטי?
מה גם כדאי מאוד שיהיה רשום כל הליך רפואי שעברת.
תחשבי שעוד איזה 10 15 שנים פתאום תצטרכי ניתוח דחוף ברחם או משהו כזה ולא יהיה רשום שעברת הפלה וזה יהיה קריטי?
תקשיבי זה מה זה לא קריטי שזה רשום בתיק, זה לטובתך בסופו של דבר
כל הזמן הזה אף רופא לא שאל אותי על ההפלה שעברתי
כל הזמן הזה אף רופא לא שאל אותי על ההפלה שעברתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שאנשים יראו את זה נגיד אם אמא שלי תבוא איתי בעתיד לבית חולים היא עלולה לראות ולא באלי או שיגידו לי להביא אישור רפואי לעבודה זה יהיה רשום
אני לא רוצה שאנשים יראו את זה נגיד אם אמא שלי תבוא איתי בעתיד לבית חולים היא עלולה לראות ולא באלי או שיגידו לי להביא אישור רפואי לעבודה זה יהיה רשום
אנונימית
רק לרופאים ואחיות יש גישה לתיק שלך, וגם באישור הרפואי זה לא יהיה רשום
אנונימית
חבל על הכסף בעיניי אבל אם יש לך ואת מוכנה לבזבז לכי על זה, אם את רוצה לדבר על התהליך את מוזמנת לדבר איתי :)
אנונימית
והיא יכולה ^^
אנונימית
זה לא עובד ככה.
התיק הרפואי זה פשוט ההיסטוריה הרפואית שלך במחשב שרק הרופא רואה את זה.
יש חיסיון רפואי, לרופא **אסור** לנדב פרטים לאמא שלך אחרי שאת בת 18.
לאין מקומות שמבקשים אישור רפואי. אולי רק מקומות ביטחוניים אבל גם שם, לא קריטי בעליל שעברת הפלה.
התיק הרפואי זה פשוט ההיסטוריה הרפואית שלך במחשב שרק הרופא רואה את זה.
יש חיסיון רפואי, לרופא **אסור** לנדב פרטים לאמא שלך אחרי שאת בת 18.
לאין מקומות שמבקשים אישור רפואי. אולי רק מקומות ביטחוניים אבל גם שם, לא קריטי בעליל שעברת הפלה.
שואל השאלה:
איך אני ידבר איתך את אנונימית
איך אני ידבר איתך את אנונימית
אנונימית
שמעי יש משהו שנקרא חיסיון רפואי שאסור להם לספר דברים כאלו כל עוד את לא נמצאת במצב שמסכן את החיים שלך שאיכשהו קשור לזה.
באותו הנושא: