5 תשובות
שואל השאלה:
אה שכחתי לציין שהם קטנים אבל רבים
נורמלי לגמרי זה אזור רגיש מאוד
בגלל שזה אזור רגיש עדיף או לגלח או שעווה אצל קוסמטיקאית מוסמכת
כן וזה כואב אחוש
לפעמים זה קורה לי בבית שחי שיש כמו נקודות קטנות עם טיפה דם אז חושבת שזה נורמלי
וזה בקושי כואב לי