17 תשובות
לאלא אל תדאגי
הכל בסדר
אני חושבת שאת לא היית צריכה לערב את אמא שלה בזה
אבל באמת הכל בסדר
תמחקי את ההודעה פשוט ותגידי ששלחת בטעות
תדברי איתה על זה לבד
הכל בסדר
אני חושבת שאת לא היית צריכה לערב את אמא שלה בזה
אבל באמת הכל בסדר
תמחקי את ההודעה פשוט ותגידי ששלחת בטעות
תדברי איתה על זה לבד
^^ מה
אל תקשיבי לה
סתם מספימה
אל תקשיבי לה
סתם מספימה
זה ממש בסדר זה מכוונה טובה
בנות כמה אתם
שואל השאלה:
אוקיי הבנתי
תודה...
אוקיי הבנתי
תודה...
אנונימית
תנשמי עמוק
זה בסוף ייפתר
אני יודעת שאת רואה את זה מאוד גדול בראד שלך
אבל זה בטח יהיה כלום
זה בסוף ייפתר
אני יודעת שאת רואה את זה מאוד גדול בראד שלך
אבל זה בטח יהיה כלום
שואל השאלה:
אמא שלה כבר ענתה ונראה לי שהיא כעסה
אמא שלה כבר ענתה ונראה לי שהיא כעסה
אנונימית
מה אמא שלה ענתהה
שואל השאלה:
אנחנו בנות 13
אנחנו בנות 13
אנונימית
זה היה ממש מיותר את לא יכולה לדעת למה זה היה לה יותר מידי כסף למה שתיפני אל האמא בכלל ???
מיותר
מיותר
אנונימית
עוגן סיטון
אני מבינה את המצב שלה
לא צריך יותר להלחיץ
אני לא חושבת שזה יהיה יותר מדי גרוע
היא עשתה את זה למטרה טובה
כי היא דואגת לחברה שלה
ואל תכעסי על עצמך שואלת השאלה
אנשים עושים טעויות וזה בסדר
אבל הייתי בהרבה מצבים שעשיתי דברים וחשבתי שהתגובות יהיו נוראיות והן לא כאלה היו נוראיות
אני מבינה את המצב שלה
לא צריך יותר להלחיץ
אני לא חושבת שזה יהיה יותר מדי גרוע
היא עשתה את זה למטרה טובה
כי היא דואגת לחברה שלה
ואל תכעסי על עצמך שואלת השאלה
אנשים עושים טעויות וזה בסדר
אבל הייתי בהרבה מצבים שעשיתי דברים וחשבתי שהתגובות יהיו נוראיות והן לא כאלה היו נוראיות
שלושים שח זה לא הרבה לדעתי אבל אולי המצב של המשפחה קשה לא ידוע לנו, אף אחת אחרת לא יכלה גם לגייס שלושים של נוספים? אפילו כל אחת תביא עשר שח ושלוש בנות יהיה לכם שלושים
אנונימית
לא צריך ככ להגזים
איזה קמצנית
לדעתי זה לא נורא בכלל אבל כן קצת לא נעים
לדעתי זה לא נורא בכלל אבל כן קצת לא נעים
מה אמא שלה כתבה? וכן זה די הזוי לערב את אמא שלה
אוי לא למה שתכתבי לאמא שלה
מה קרה?
באותו הנושא: