13 תשובות
כע זה יפהה
זה בסדר אבל כנראה לא יהיה לך נוח עדיף לך ג'ינס וגופיה
שואל השאלה:
טוב בואו נתפלל קודם שאני אלך חחח
אנונימית
את הולכת לבחוץ?
אם את הולכת אז תהניי
שואל השאלה:
תודהה ואם לא יהיו לי כרטיסים כנראה שכן:)
אנונימית
הייתי בבחוץ ברביעי זה היה מושלםם אם לא יהיו כרטיסים שווה לך ללכת לבחוץ
תהניי
ראיתי שהכניסו בשיר האחרון בשער של הגולדן
^אמאלה באמת??
כן ראיתי בטיקטוק אז אם זה נכון שווה ללכת ליד השער של הגולדן
^ וואי באסהה אנלא הייתי ליד הגולדן