12 תשובות
כן, תאמרי.
לא כרגע
בתוך אחת שגם לא מאמינה אומרת לך שפשוט תזרמי איתם מה זה כבר יזיק לך זה כנראה סתם יעשה להם רע עכשיו אז חבל במצב כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אתם מבינים אבל שזו כפייה אם אני אתפלל למרות שאני אתאיסטית? אני לא מאמינה בזה, מה אתם רוצים שאעשה? מה זה בשביל החיילים? אני לא מאמינה שזה עוזר ואני לא רוצה להיות צבועה, כשאני קוראת את זה אני לא מרגישה כלום.
אנונימית
^אני מבינה אותך גם אצלי המשפחה מאמינה ואני לא אבל חבל סתם להרוס להם כרגע במצב הזה
אם זה מה שעוזר להם אז תזרמי איתם בתקופה הזאת תספרי להם אחרי..
אנונימית
^^נכון, אל תתפללי, את לא מתכוונת לזה אז אין טעם.
שואל השאלה:
הקטע שהם חופרים לי על זה קראתי בפעמיים הראשונות אבל הם חופרים עוד ועוד
אנונימי
שואל השאלה:
מה למה זה אנונימי ולא אנונימית
אנונימי
תתפללי, אפילו שאת לא מאמינה, זה שולח חיזוקים ואת לוקחת חלק מהעם שתומך איך שהוא רק יכול. תנסי לפחות פעם אחת, אנחנו מאמינים בך.
אם לא בשבילך אז בשבילם. תנסי להתפלל כמה שאת יכולה
אם לא קשה לך מדי אז תגידי תחשבי על זה שאת תשמחי אותם וגם זה יעזור מאוד גם אם את לא מאמינה
וכל הכבוד שקראת
תתפללי למרות זאת
לא מבינה ממש מה אכפת לך
אנונימי