6 תשובות
שואל השאלה:
כי לא ממש הבנתי מה ההקשר פשוט רבתי איתו לפני מלא זמן והוא די אנטישמי כזה
כי לא ממש הבנתי מה ההקשר פשוט רבתי איתו לפני מלא זמן והוא די אנטישמי כזה
סתם כתב או בהקשר
אנונימי
לצמד מילים אין קשר למלחמה, אבל יכול להיות שהגיב אותם בהקשר למלחמה
כנראה לעג אם לא דברתם לפני
אנונימי
הוא בעיקרון מקטין את הסיטואציה ולועג. זה כמו להגיד למישהו "מגיע לך" או "בעיה שלך"
שואל השאלה:
לא דיברנו לפני
לא דיברנו לפני
באותו הנושא: