4 תשובות
צודק
זה תלוי מה עושים, אני כן מתמודדת עם זה בצורה צינית גם, בשביל להקל על הכאב.
אבל אם זה מגיע למצב של חוסר כבוד, זה ברור שיגידו את זה
כאילו תלוי על מה יש אנשים שהם באמת חסרי טאקט רציני
אבל הכי מעצבן אותי שזה שמגיבים את זה על כל סרטון שקצת בהומור בטיקטוק- תבינו שהומור עוזר לנו להתמודד עם המצב
אנונימית
יש דברים שאי אפשר להגיד בזמנים כאלה וכל הזיוני מוח על "התבטל לי הלק ג'ל אוף עם המלחמה הזאת" זה דברים שאני לא יכולה לשמוע כבר
KMP