10 תשובות
כן. כשאנחנו עושים את זה פתאום זה לא בסדר. אבל כשאמריקה נכבשה זה בסדר, העולם שתק. כשהבריטים כבשו מלא מקומות זה גם בסדר. כשאנחנו כובשים לעצמנו מדינה קטנה ומסכנה העולם לא מסכים לזה פתאום. אנטישמיות. זאת המילה
אנחנו לא כבשנו!!
אנחנו השגנו מדינה בכוחות עצמנו נגד הגרמנים ימח שמם ונגד הבריטים.
הערבים תמיד היו אבל מתישהו הם יעלמו.
הארץ הזו תמיד הייתה שלנו עוד מ-ימי התנך.
תמיד יהיה מי שישנאו אותנו אבל אנחנו עברנו המון ואנחנו חזקים מהכל! תנו לצה"ל לנצח!!
אנחנו השגנו מדינה בכוחות עצמנו נגד הגרמנים ימח שמם ונגד הבריטים.
הערבים תמיד היו אבל מתישהו הם יעלמו.
הארץ הזו תמיד הייתה שלנו עוד מ-ימי התנך.
תמיד יהיה מי שישנאו אותנו אבל אנחנו עברנו המון ואנחנו חזקים מהכל! תנו לצה"ל לנצח!!
כל מדינה שכבשה שטח זה היה בפעמים שהן היו מוכרחות (כמו שכבשו את גרמניה הנאצית) או שזה היה בתקופות שזה היה יותר מקובל מלפני איזה 200 שנה
שואל השאלה:
גם אם כבשנו זה שלנו ניצחנו אוצם
גם אם כבשנו זה שלנו ניצחנו אוצם
אנונימית
כן, ליטרלי כל מדינה בנוייה על שטח 'גנוב', הפלסטינים סתם מתבכיינים על זה ש'גנבנו' להם חלק קטן מאוד מה'אימפריה'
^^^בעיה קטנה, אי אפשר להוכיח שימי התנ''ך קרו בכלל
וגם בקוראן כתוב שישראל של המוסלמים כבר מימי הקוראן, גם להם יש טענה שאי אפשר להוכיח
^^^בעיה קטנה, אי אפשר להוכיח שימי התנ''ך קרו בכלל
וגם בקוראן כתוב שישראל של המוסלמים כבר מימי הקוראן, גם להם יש טענה שאי אפשר להוכיח
שואל השאלה:
מפורסם סם 2 -את זה אני יודעת אבל להיכנס לראש החולה הזה שאנחנו כובשים
מפורסם סם 2 -את זה אני יודעת אבל להיכנס לראש החולה הזה שאנחנו כובשים
אנונימית
כן זה כבר טימטום שלהם ושל מי שמאמין לזה
וגם לא כבשנו את המדינה, הייתה מלחמה בין היהודים והערבים וגם עם הבריטים אבל אנחנו ניצחנו. לפני קום המדינה היו פה קהילות ערביות ויהודיות, פלסטין לא הייתה ממש מדינה, אלא יותר מקום שאימפריות כבשו אחת אחרי השניה
שואל השאלה:
כן אבל למה לא עושים טרור לרוסיה או לארצות הברית או לכל מקום שכבש שטחים ממדינות אחרות
כן אבל למה לא עושים טרור לרוסיה או לארצות הברית או לכל מקום שכבש שטחים ממדינות אחרות
אנונימית
כי כל מדינה תשמח לעוד שטח. ויש כאלה שממש קטנוניים וצריכים
באותו הנושא: