8 תשובות
כי הפעם האחרונה שמתו כל כך הרבה יהודים לא חמושים הייתה בשואה
לא משווים בסדר גודל, אבל בדמיון האירועים.
מה שקרה זה משהו מזעזע ברמות אחרות, שאנחנו עדיין לא באמת מעקלים אותם!
נ.ב. לא זוכר מי פרסם, שביום הזה (שבת), נהרגו המספר הגדול ביותר של יהודים מאז השואה):
מה שקרה זה משהו מזעזע ברמות אחרות, שאנחנו עדיין לא באמת מעקלים אותם!
נ.ב. לא זוכר מי פרסם, שביום הזה (שבת), נהרגו המספר הגדול ביותר של יהודים מאז השואה):
הרוע של הרשעים
השנאה שלהם כלפינו ללא סיבה, פשוט שינאה ליהודים
הם שונאים אותנו כי הם מרגישים שאנחנו יותר טובים מהם
ככה היה תמיד
הם שונאים אותנו כי הם מרגישים שאנחנו יותר טובים מהם
ככה היה תמיד
שואל השאלה:
^אבל זה עדיין לא קרוב למה שעשו לנו שם.
ואני רואה פשוט תגובות של אנשים שרושמים "יותר גרועים מהיטלר אלה", ואני לא מוסוגלת להבין איך בכלל אפשר לרשום דבר כזה.
^אבל זה עדיין לא קרוב למה שעשו לנו שם.
ואני רואה פשוט תגובות של אנשים שרושמים "יותר גרועים מהיטלר אלה", ואני לא מוסוגלת להבין איך בכלל אפשר לרשום דבר כזה.
אנונימית
כי הם יותר אכזריים מהגרמנים רק שאין להם יכולת
שואל השאלה:
התשובות בשאלה הזאת רק מעצבנות אותי יותר אני לא מסוגלת
התשובות בשאלה הזאת רק מעצבנות אותי יותר אני לא מסוגלת
אנונימית
אני לא חושב שיש מישהו שחושב שזה שואה אבל כותבים שזה היום שמתו הכי הרבה יהודים חפים מפשע מאז השואה
אנונימי
באותו הנושא: