7 תשובות
הגיוני אבל זה תת משקל
שואל השאלה:
אני אוכלת 2000-2100 קלוריות ביום ופשוט נשארת ככה
אני אוכלת 2000-2100 קלוריות ביום ופשוט נשארת ככה
אנונימית
זה תת משקל תגשי לדיאטנית
שואל השאלה:
מה כלכך רע בזה שאשאר ככה? כל בדיקות הדם שלי תקינות ואני בסהכ בריאה ופעילה
מה כלכך רע בזה שאשאר ככה? כל בדיקות הדם שלי תקינות ואני בסהכ בריאה ופעילה
אנונימית
כי זה תת משקל..
אנונימי
שואל השאלה:
יש אנשים שגם בעודף משקל לא קיצוני מדי ובריאים וחיים טוב עם עצמם^
תת משקל של 4 קילו כנראה לא יזיק
יש אנשים שגם בעודף משקל לא קיצוני מדי ובריאים וחיים טוב עם עצמם^
תת משקל של 4 קילו כנראה לא יזיק
אנונימית
כל עוד את בריאה והכל תקין אז הכל טוב. אל תקשיבי לילדים שלא מבינים בכלום. אם את חושדת או לא בטוחה במשהו תגשי לדיאטנית אבל הכי חשוב שתאהבי את עצמך ושתהיי בריאה!!
באותו הנושא: