5 תשובות
ברור
זה לא יותר גרוע מהשואה. אנחנו לא שם, אל תזלזלי כל כך במה שהיה שם.
וכן, זה ייחשב בצפירה כמובן, כמו כל הנרצחים הבודדים שיש מדי שנה..
וכן, זה ייחשב בצפירה כמובן, כמו כל הנרצחים הבודדים שיש מדי שנה..
זה יכלל ביום הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה שכבר יש, לדעתי.
לפי דעתי כן.
ואסור בכלל להשוות את זה לשואה, מה שעברנו בשואה היה שנים, ויותר מ6 מליון יהודים נרצחו ועברו עינויים בדרכים מזעזעות.
גם במצב עכשיו נוראי אבל אין סיבה להשוות את זה לשואה
ואסור בכלל להשוות את זה לשואה, מה שעברנו בשואה היה שנים, ויותר מ6 מליון יהודים נרצחו ועברו עינויים בדרכים מזעזעות.
גם במצב עכשיו נוראי אבל אין סיבה להשוות את זה לשואה
כן ברור
באותו הנושא: