13 תשובות
יש המון סלב שבעדנו
אבל קשה לדעת מה האחוזים
יש המון ערבים בעולם
אבל קשה לדעת מה האחוזים
יש המון ערבים בעולם
כן
אבל למי אכפת
נינה פול איאן קנדיס ונייט איתנו
אבל למי אכפת
נינה פול איאן קנדיס ונייט איתנו
ממש לא
להיפך
להיפך
כן כי כל מדינות ערב וכמעט כל המוסלמים תומכים בפלסטין ורק אירופה ובודדים תומכים בישראל
רגע אנחנו מדברים על העולם? או כאילו
על מה מדברים?
על מה מדברים?
לפי מה שראיתי הרוב בעדנו
לצערינו אבל עוד מעט לא יהיה להם במי לתמוך
שואל השאלה:
על העולם
על העולם
אנונימית
יש הבדל בין לתמוך בפלסטין לבין לתמוך בחמאס
זה שונה לגמרי וחבל שרוב האנשים לא הבינו את זה
זה שונה לגמרי וחבל שרוב האנשים לא הבינו את זה
^^אולי נכון אבל 45% זה יותר מידי בשביל פלסטין זה כזה 30% פלסטין ו45% ניטרלי/תומך בשנינו
אנונימית
^^אולי יש הבדל אבל ההבדל לא כזה גדול כמו שאתה חושב.. הבדל פיצי
אנונימית
^^ פלסטין=הרשות הפלסטינית (למרות שאין דבר כזה עם פלסטיני)
חמאס=ארגון טרור נאצי שמזכיר את דאעש או אפילו יותר גרוע ואכזרי
חמאס=ארגון טרור נאצי שמזכיר את דאעש או אפילו יותר גרוע ואכזרי
^ארגון טרור שנוצר מה*פלסטינים*
מסכימה שחמאס הרבה יותר נורא ואכזרי ונאצי מהפלסטינים כן?
אבל אל תשחקו אותה כאחלו הם לא מתים משמחה שיהרגו אותנו כבר כדי שיכולו לקבל את ארץ ישראל, כאילו הם לא מקפצים משמחה על כל יהודי שנהרג ומחכים לרגע שיכבשו תארץ
בסופו של דבר כל הפואנטה של חמאס זה לנקום בנו בגלל ה"כיבוש" שעשינו להם ולכבוש את הארץ בחזרה (חוץ מהקטע של צמיאת הדם של יהודים) קצת כמו האידיאולוגיה של הפלסטינים
מסכימה שחמאס הרבה יותר נורא ואכזרי ונאצי מהפלסטינים כן?
אבל אל תשחקו אותה כאחלו הם לא מתים משמחה שיהרגו אותנו כבר כדי שיכולו לקבל את ארץ ישראל, כאילו הם לא מקפצים משמחה על כל יהודי שנהרג ומחכים לרגע שיכבשו תארץ
בסופו של דבר כל הפואנטה של חמאס זה לנקום בנו בגלל ה"כיבוש" שעשינו להם ולכבוש את הארץ בחזרה (חוץ מהקטע של צמיאת הדם של יהודים) קצת כמו האידיאולוגיה של הפלסטינים
אנונימית
באותו הנושא: