21 תשובות
לא לגיטימי בשום צורה.
ממשש לא
לא
אנונימית
ממש לא
מה זה ההדרה הזאת? אתה שוביניסט במקרה? עם נטיות שוביניסטיות?
לא. למה שתרצה את זה?
לא
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי עדיין בא לי
אנונימי
^מגעיל ומזעזע
אנונימי
אם זה ספאם- לא מצחיק
אם זה ברצינות אתה בן אדם מסכן.
לא מה עובר עלייך
לא
אם קרובת משפחה שלך הייתה נחטפת עדיין היית חושב ככה?
אני אשמח לשמוע למה אתה מרגיש ככה..?
לא ידוחה
לפעמים באלי לקחת אנשים כמוך ולהחליף אותם בשבויים שלנו שסובלים שם
לא
לא, אתה דוחה
עם אחותך או אמא שלך היו בשבי מה היית אומר?
ממש לא.

סתם שזה שבפדיון שבויים, יש קדימה לאישה.
אנונימי
בתנאי שנחליף אותן בך
אנונימי