7 תשובות
בחירה שלך
לי לא באמת היה משנה כמשקיפה מהצד.
לי לא באמת היה משנה כמשקיפה מהצד.
לא הייתי מעלה לפחות בשבוע הקרוב
אפשר אפשר^^^
אני אישית לא מעלה
זה לא חסר טאקט כמו שילד מהכיתה שלי העלה אתמול לסטורי "תמשיכו או שסבתא שלכם מתה"
זה שונה
זה לא חסר טאקט כמו שילד מהכיתה שלי העלה אתמול לסטורי "תמשיכו או שסבתא שלכם מתה"
זה שונה
שואל השאלה:
תמונת מראה
תמונת מראה
אנונימית
תלוי מה התמונה משדרת
ברור שכן, אפשר
באותו הנושא: