4 תשובות
היי לך,

נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות המצב הבטחוני. אני משערת כי מצב זה עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מישהו שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו בחששותייך?

אם יש צורך באוזן קשבת, אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

אנחנו זמינים,
שלך,
מתנדבת סה"ר.
ברור, זה בן אדם קרוב אלייך ובסופו של דבר זה סיכון ומסוכן
הגיוני זה מדאגה, יהיה בסדר❤
הגיוני שאת בוכה
אדם קרוב אחייך מסכן את החיים שלו מובן שתדאגי לו