9 תשובות
כן אבל קשה לצחוק כשכל העולם מאשים אותנו ._.
חבל שחושבים שזה אנחנו
אין מה לעשות אי אפשר להתעלם מהעובדה שהם חמורים
הכל מאלוקים
כן באמת חבל שחושבים שזה אנחנו יאללה שישלמו על הטעויות שלהם
שואל השאלה:
מאוד חבל
העולם דפוק
ובאלי לשרוף את הערבים
מאוד חבל
העולם דפוק
ובאלי לשרוף את הערבים
כן אבל כולם מאשימים את ישראל
שואל השאלה:
אז למה עזה הבני זונות האלה עדיין קיימים?
למה לא מחסלים שם את כןלם כבר
למה מחכים
ועוד מרחמים עליהם לא זה השיא
אז למה עזה הבני זונות האלה עדיין קיימים?
למה לא מחסלים שם את כןלם כבר
למה מחכים
ועוד מרחמים עליהם לא זה השיא
ועוד האשימו אותנו
אנונימית
באותו הנושא: