2 תשובות
הדופק עולה (?)
כן זה אחד ממנגנוני הקירור^
כשהדם עובר דרך העור הוא פולט חום לסביבה ואז חוזר לגוף בטמפרטורה יותר נמוכה ומקרר את הגוף
כשהדם עובר דרך העור הוא פולט חום לסביבה ואז חוזר לגוף בטמפרטורה יותר נמוכה ומקרר את הגוף
באותו הנושא: