7 תשובות
טילים תמיד היו. המחבלים שנכנסו זה די מפחיד. בלילה כשיש שקט תמיד כשאני שומעת משהו זה מלחיץ פתאום..
אני לא ממש מפחד.
אני מפחד בצורה מינימלית אבל לא יותר מזה כי יש בי אמונה שהמצב יהיה יותר טוב כי אני בוטח ב-ה'...
אני מפחד בצורה מינימלית אבל לא יותר מזה כי יש בי אמונה שהמצב יהיה יותר טוב כי אני בוטח ב-ה'...
שואל השאלה:
2 ידידות שלי תמיד מרגיעות אותי כשאני בלחץ
זה הגיוני שהן פחות מפחדות ממני?
2 ידידות שלי תמיד מרגיעות אותי כשאני בלחץ
זה הגיוני שהן פחות מפחדות ממני?
לא מפחד
אבא שלי שומר עליי הכל טוב
אבא שלי שומר עליי הכל טוב
אני יותר רגועה כי קצת נרגע, אבל זה לא שאין בי את הפחדים האלה שיכנסו מחבלים ו אזעקות פתאום
אין אחד שלא מפחד , כולם מפחדים ומי שיגיד לך שהוא לא מפחד אז הוא חד משמעית משקר
^^ כן? למה שזה לא יהיה הגיוני...
באותו הנושא: