7 תשובות
כן
אם את רוצה לדבר... אני פה
כן זו תמיד ההרגשה הכל בסדר
תוך חצי שנה את שכחת
נדמה שכן, הזמן מרפא ואנשים חדשים מתגלים בחיים שגורמים לנו להרגיש דברים בלתי נמנעים
כן. הייתם בסהכ 3 חודשים
אנשים עוברים פרידות של שנים ומתגברים
כן
אנונימית