6 תשובות
שואל השאלה:
כי יש חתיכת פער גילאים
כי יש חתיכת פער גילאים
אנונימי
לא
פער ענק בגילאים
משמע גם שכל שונה
נסיונות שונים
ובכלל לא אותו שלב בחיים
פער ענק בגילאים
משמע גם שכל שונה
נסיונות שונים
ובכלל לא אותו שלב בחיים
למה לא
בטח
אני בן 16 ויש לי גם חברים בגיל עשרים ומשהו ואפילו כמה שלושים ומשהו יש אנשים מאוד מעניינים ומה הבעיה בסתם לדבר איתם ולעשות צחוקים
אני בן 16 ויש לי גם חברים בגיל עשרים ומשהו ואפילו כמה שלושים ומשהו יש אנשים מאוד מעניינים ומה הבעיה בסתם לדבר איתם ולעשות צחוקים
באותו הנושא: