11 תשובות
לא
אמא שלי שוקלת אם המצב יהיה ממש ממש גרוע
לא גם אם המצב הכי גרוע שיש הם ישארו פה
לא בחיים לא
אמא שלי עלתה לארץ ככה שאין מצב שהיא תסכים לעבור אחרי כל המאמצים שהיא עשתה
לא, בחול קורה רע לא פחות..
חוצמיזה בעייני זה פחות מוסרי לברוח ולהשאיר פה את השאר האחים לסבול. אם הרבה יעזבו אז מי ילחם? איך ננצח? אם כל היהודים והישראלים יעזבו מי יגור פה? על בתים רייקים הערבים בקלות ישתלטו.
עוזבים רק כאשר יש מלחמה ממש קשה והאזרחים מפריעים לצבא, מפריעים לנצח. רק אז זה סבבה שכולם יתפנו *זמנית* וישארו רק חיילים, עובדי מדינה, ממשלה וכזה- כמו באוקראינה, אבל אנחנו לא במצב הזה, אז למה לברוח..
אין לי ארץ אחרת
כן
במשך שנים חשבו, עכשיו מתחזקים בזה
תראה, במשך 15 שנה ראש הממשלה מסית נגד כל מי שלא בחר בו, כמו בדיקטטורה, ויצר ביוזמתו קרע בעם כדי לגרוף אהדה פוליטית של עדר מלא שנאה. זה כבר גרם לרבים להרגיש שהמדינה אותה בנו ולמענה נלחמו רואה בהם כאויבים רק כי סירבו להכיר בביבי כמשיח ולסגוד לו יומם וליל. רבים מהמוחות הטובים ביותר שהמדינה הזאת הוציאה ברחו מאימת ההסתה של ביבי והמעט שנשארו כאן למרות זאת דואגים לעתיד ילדיהם בזמן שהם מסכנים את חייהם בלב עזה.