7 תשובות
לא נראה לי שהם חשבו כל כך רחוק
זה נראה שלא, ובכל זאת היא עוד מעט קורסת לאט לאט .
בספק
אנחנו ממוטטים אותם
אנונימית
לא נראלי, הצבא שלנו נכנס מספר פעמים לתוך הרצועה בשביל להשמיד את המלכודות ועוד מספר סיבות, חיסלנו להם המון בכירים, הם כולם בני מוות.
חחח איזה תוכניותת
ליטרלי הם מרגישים מופקרים עם רצון למות!!
איראן הכינה להם תעמולה ונטשה אותם זה הורג מצחוק
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני חושבת כמוכם שאין מצב
מצד אחד הם מטומטמים לא נראה לי שחשבו על עוד תוכניות
מצד שני הם עבדו על זה שנתיים על המבצע הזה אז די הגיוני שיש להם עוד תוכניות
אנונימית
^הם לקחו בחשבון את התגובה החריפה ואת הכניסה הקרקעית.
מה כבר יש להם עוד לתכנן? כל צבא ישראל פרוס בכל הארץ עם כוננות גבוהה מאוד.
מה הם יעשו? ינסו לפלוש? לא יעבוד.
ישלחו רקטות? יש כיפת ברזל.

הדבר היחידי שאפשר לחשוש ממנו זה שכל הערבים שיש בארץ יקומו עליינו ויעשו טבח כמו שהחמאס עשו.
נקווה שזה לא יקרה
אנונימית