5 תשובות
שואל השאלה:
אחותי אמרה לי שאני*
אחותי אמרה לי שאני*
שאתה פתוח רגשית ויש בך רגישות ואולי גם עומק. בעיניי זו מחמאה
זה תלוי באיזו סיטואציה היא אמרה לך את זה
זה יכול להיות או משהו רע שכאילו אתה לוקח כל דבר ללב
וזה יכול להיות משהו טוב שאתה רגיש לאנשים יעני ורגיש בכללי
זה יכול להיות או משהו רע שכאילו אתה לוקח כל דבר ללב
וזה יכול להיות משהו טוב שאתה רגיש לאנשים יעני ורגיש בכללי
שואל השאלה:
זה לא היה בסיטואציה ספציפית היא התכוונה בחיים
ומקווה שהדבר השני
זה לא היה בסיטואציה ספציפית היא התכוונה בחיים
ומקווה שהדבר השני
לדעתי זה אומר שאתה אמפתי וקשוב ורגיש וזה ממגנט אנשים, מאפשר חיבור עמוק ואמיתי, להרגיש אחרים ולהזדהות איתם. כנראה הרגישה ממך את זה. לדעתי זה דבר מעולה.
באותו הנושא: